Ne mine dan, da nas kdo ne povpraša ali avtografika res deluje, je to dobra, smiselna in donosna naložba?
Prepričani smo, da ima avtografika 10x večji donos od naslednje najboljše možnosti.

Glede na ankete 91% ljudi opazi avtografiko, kar pomeni, da oblepljeno vozilo lahko ustvari deset tisoč in več vtisov dnevno. Generalno rečeno, podjetje bi moralo potrošiti tisoče in tisoče eurov za oglaševanje, da bi doseglo isti efekt kot ga doseže car wrapping oglaševanje za dva tisoč eurov. Zelo dobro?

Impresivno pa je, da imate avtografiko lahko tudi vi z manj stroški, kot skoraj katerokoli drugo oglaševanje. Povprečna naložba za grafično opremo vozila je 2000 EUR, življenska doba je najmanj 5 do 6 let. Tudi če v avtografiko investirate 3000 EUR in jo uporabljate samo 4 leta, govorimo o investiciji 63€/mesečno. Ali lahko imenujete eno samo drugo obliko efektivnega oglaševanja, ki bi stala le 63€ mesečno? Kakšna je cena oglaševanja na radiu? Mogoče postavitev jumbo plakatov? Tudi oglasi, ki morajo biti posneti, producirani in predvajani, za 63€ mesečno?

Zakaj torej “car wrapping” oz. popolna oblepitev vozila in ne preprost napis iz črk oziroma nalepka? Napisi in nalepke nižajo vrednost vozila, saj puščajo lepilo, povzročajo neenakomerno bledenje barve, kar se ne da odpraviti niti s poliranjem. Na drugi strani pa car wrap izgleda osupljivo in privlačno, originalno barvo ščiti pred bledenjem in praskami in tako pomaga ohranjati vrednost vozila.

Na koncu pa naj poudarimo, da je car wrap možno odstraniti v nekaj urah, če je strokovno apliciran, našim strankam pa to storitev nudimo brezplačno.